Bestellingen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor de meeste bestellingen met een bezorgadres in Nederland geldt: voor 14:00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Als je zeker wilt weten wanneer je jouw bestelling kunt verwachten, klik je op het product van jouw keuze. Op de productpagina vind je de levertijd direct onder de prijs.

Corona en onze bezorging

Het coronavirus houdt ons allemaal bezig. De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners staan voorop. Daarom houden we de ontwikkelingen nauwgezet in de gaten. We hebben maatregelen getroffen waar dat nodig is en volgen daarbij de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten.

Bezorging

Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen is in deze moeilijke omstandigheden belangrijk voor het maatschappelijk verkeer. Zolang dat veilig en gezond kan, blijven we op verantwoorde wijze bezorgen. Volgens het RIVM is de kans klein dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketten. Ze geven aan dat de kans nog kleiner wordt als je regelmatig de handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt.

Toename post en pakketten

Online bestellen is tijdens de coronacrisis een veilige en makkelijke manier om producten in huis te halen. De hoeveelheid bestellingen is daarom enorm toegenomen. Hierdoor kan de bezorging wat later zijn dan je van ons gewend bent. Dat geldt ook voor internationale zendingen. We vragen hiervoor begrip.
Alle bestellingen voor 14.00 uur geplaatst worden nog dezelfde dag overgedragen aan PostNL, bestellingen na 14.00 uur zullen de eerst volgende werkdag worden aangeboden.

Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?

Jazeker! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je cadeau direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder factuur en eventueel met jouw persoonlijke tekst op het gratis cadeaukaartje.

Kan ik zelf een afleverdatum kiezen?

Je kunt de meeste producten laten bezorgen op een datum naar keuze. Dit doe je in de tweede stap van de winkelmand onder het kopje ‘Bezorging’.

Het product dat ik wil bestellen staat op uitverkocht, wanneer komt het terug?

We proberen uitverkochte producten zo snel mogelijk weer beschikbaar te hebben. Zodra bekend is wanneer dit is, passen we dit direct aan op de website. Houdt de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven.

Is mijn product op voorraad?

Alle producten op de website zijn altijd op voorraad, tenzij anders staat aangegeven op de productpagina. Wil je grote aantallen bestellen? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling per e-mail voor een sneak peek van de actuele voorraad.

Kan ik mijn bestelling naar het buitenland versturen?

Natuurlijk! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen voor een ander afleveradres. Wil je vooraf weten wat de levertijd en verzendkosten zijn naar het buitenland? Klik dan op de verzendkosten die onder de prijs zijn aangegeven op de productpagina. Je kunt dan precies zien hoe snel de bestelling bij de ontvanger is en wat de verzendkosten zijn.

Kan ik producten uit mijn winkelmandje naar verschillende adressen sturen?

Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je verschillende producten naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart.

Wat zijn de verzendkosten?

Past het cadeau door de brievenbus? Dan betaal je € 4,00 verzendkosten. Is het pakketpost of gaat het naar een afhaalpunt, dan betaal je € 6,95.

Kan mijn bestelling op een postbus adres geleverd worden?

Op een postbus adres kunnen we helaas niet bezorgen. Heb je een privé of werkadres? Daar komt de bezorger graag langs.

Wat zijn de afmetingen van het product?

De productspecificaties vind je onderaan de productpagina. Hier vind je onder andere de afmetingen, materiaal en alles wat je moet weten over het product.

Hoe weet ik of mijn foto van goede kwaliteit is?

Wij willen natuurlijk dat jij helemaal tevreden bent met jouw bestelling. Daarom is het belangrijk dat je foto’s van goede kwaliteit zijn. Wanneer dit niet het geval is krijg je vanzelf een melding tijdens het personaliseren. Twijfel je? Stuur dan een mailtje voordat je bestelt naar de klantenservice met jouw foto en dan checken wij of deze geschikt is.

Kan ik mijn bestelling tussentijds opslaan?

Je kunt je ontwerp delen in de editor waar je jouw bestelling opmaakt door te klikken op het ´deel icoontje´. De link kan je dan naar jezelf mailen, whatsappen of delen met iemand anders. Je kunt dan op een later moment verder gaan om jouw ontwerp af te maken. De wijzigingen die je aanbrengt in de gedeelde link worden niet opgeslagen in het originele ontwerp. Deze link blijft 30 dagen geldig.

Hoe verwijder ik een product uit de winkelwagen?

In de winkelmand vind je onder het product een knopje om het te verwijderen. Dit knopje ziet eruit als een prullenbak.

Kan ik speciale tekens gebruiken?

Het is niet mogelijk om Cyrillische, Aziatische, Griekse of Arabische tekens te gebruiken in je ontwerp. Mochten de door jou gebruikte tekens er gek uitzien in het eindresultaat, neem dan direct na je bestellen even contact op met de klantenservice. Als oplossing zou je de buitenlandse tekst ook kunnen verwerken in een afbeelding. Een afbeelding kan namelijk wel allerlei tekens en teksten bevatten!

Wat voor type bestanden kan ik gebruiken?

Onze website accepteert JPG en PNG bestanden. Voor het mooiste resultaat raden wij een PNG met transparante achtergrond aan.

Wat is het gratis cadeaukaartje?

Het cadeaukaartje is de ultieme manier om de ontvanger van jouw cadeau te laten weten dat jij hem of haar hebt verrast. Het kaartje heeft een vrolijke print en is helemaal gratis, van ons voor jou!

Wat is de pasvorm van textiel?

Om er zeker van te zijn dat je de juiste maat kiest, hebben wij bij al het textiel een handige maattabel gezet. Deze vind je direct onder de beschikbare maten. Twijfel je toch? Neem dan contact op met onze klantenservice.