Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Kies voor een van de volgende betaalmethodes om jouw cadeau zo snel mogelijk te ontvangen:

  • Ideal
  • Bancontact
  • KBC/CBC
  • Klarna (achteraf betalen, alleen op aanvraag)

Je betaling wordt dan direct verwerkt zodat we meteen met jouw bestelling aan de slag kunnen.

Kan ik op rekening bestellen?

Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen. Je kunt op aanvraag wel achteraf betalen via de betaalmethode Klarna.

Wil je een zakelijke bestelling doen en liever achteraf betalen? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling per e-mail: b2b@gomama.nl.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Je kunt jouw bestelling achteraf betalen met betaalmethode Klarna. Je cadeau wordt direct gemaakt en verzonden, maar je hebt na de bestelling 14 dagen de tijd om te betalen. Achteraf betalen via Klarna kost € 0,95.

Wat zijn de betaalgegevens van Go Mama?

Onze bankgegevens zijn:
SWIFT / BIC code: ABNANL2A
IBAN Nr.: NL 60 ABNA 0535 5701 39

Wat is jullie KvK- en BTW nummer

Ons KvK nummer is 64610063 en ons BTW nummer is NL.001754995B16.

Zijn er speciale kortingsacties?

Via onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze speciale acties! Ontvang je deze nog niet? Meld je dan direct aan via deze link en ontvang 10% korting op jouw eerste bestelling.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

De kortingscode kun je invullen in stap 3 van de winkelmand, voordat je een betaalmethode kiest. Vul jouw kortingscode in bij het vakje “Kortingscode” en klik vervolgens op het roze pijltje ernaast. De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken, wel zo eerlijk.

Ik ben mijn kortingscode vergeten, kan dit nog verrekend worden?

Ben je de kortingscode vergeten tijdens het bestellen en heb je nog niet betaald? Neem dan direct telefonisch contact op en houdt het ordernummer en de code bij de hand. Is de bestelling al wel betaald? Dan kunnen wij de kortingscode helaas niet meer toevoegen.

Hoe gebruik ik een cadeaubon?

De Go Mama cadeaubon verzilver je op: https://gomama.nl/cadeaubon-inwisselen. Vul jouw persoonlijke code in bij het vakje ‘Jouw Cadeaucode’. Klik daarna op ‘Inwisselen’ en ga op zoek naar jouw favoriete cadeau. Het bedrag van de cadeaubon wordt direct verrekend in de winkelmand.”

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Deze informatie wordt niet met het cadeau meegeleverd, dus de ontvanger ziet alleen jouw verrassing! De factuur kun je terugvinden in de bevestiging van de verzending, deze ontvang je per email zodra jouw bestelling wordt verzonden.

Kan ik mijn factuur nog aanpassen?

Zolang je cadeau nog niet verstuurd is, kunnen we de factuur gegevens aanpassen. Zodra het cadeau verstuurd is, is dit niet meer mogelijk. Het snelste is om wijzigingen aan de factuur, telefonisch door te geven.