Klantenservice

Go Mama
Gildeweg 19 c
4383 NH Vlissingen
Tel +31 118 578 680
info@gomama.nl

Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 – 17.00 uur

Antwoord op uw vragen

Waar is mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is geaccepteerd, zult u per e-mail een bevestiging ontvangen. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, zult u een Track & Trace code ontvangen, zodat u de bestelling kunt volgen via de website van PostNL.

Houdt er rekening mee dat het ontvangen van de Track & Trace code soms even kan duren. Kijk alstublieft ook u spam inbox na.

U kunt hier uw e-mail en bestellingsnummer invoeren om uw bestelling te volgen.

Voor meer informatie over levering, klik hier.

Hoewel wij (en PostNL) altijd de intentie hebben om pakketten zo snel mogelijk en op tijd af te leveren, kunnen deze later aankomen dan verwacht. Wanneer een pakket 1-3 werkdagen later aankomt dan aangegeven zijn wij niet verantwoordelijk voor deze vertraging, daarom kunnen er geen terugbetalingen gedaan worden voor dergelijke vertragingen.

Kan ik iets toevoegen of veranderen?

Bestellingen worden meteen verwerkt, het is niet mogelijk om daarna nog iets te wijzigen of er aan toe te voegen.

Daarom adviseren wij u om een nieuw bestelling te plaatsen van de producten die u graag nog zou willen hebben.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je je realiseert dat je een fout hebt gemaakt en de verkeerde maat, kleur of stijl hebt besteld, kun je annuleren als je ons dit binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling laat weten. U kunt op de knop Annuleren op de pagina klikken Mijn Bestelling.

Wat betekent “In afwachting” ?

Een bestelling “in afwachting” is een bestelling die doorgezet aan het worden is naar een magazijn.

Betalingen worden verwerkt, adressen worden gecontroleerd samen met andere logische kwesties.

Wat betekent “Wordt verwerkt” ?

De term “Wordt verwerkt” betekent dat ons magazijn bezig is met het voorbereiden van van uw bestelling, ze worden geteld, verpakt en verzonden.

Dit proces kan soms langer duren dan verwacht als wij een product van een andere magazijn moeten halen om ze vervolgens alsnog allemaal als geheel te verzenden.

Wat betekent “Gedeeltelijk verzonden” ?

De term “Gedeeltelijk verzonden” betekent dat ons magazijn een deel van uw bestelling heeft verzonden om de beschikbare producten zo snel mogelijk te leveren.

Daardoor worden uw bestellingen in gedeeltes verzonden, met de mogelijkheid dat u meerdere traceringsnummer krijgt en dat de bestellingen op verschillende tijdstippen arriveren.

Wat betekent “Geannuleerd” ?

De term “Geannuleerd” betekent dat uw bestelling niet is gevalideerd, dat kan te maken hebben met de volgende factoren:

1# U heeft er om gevraagd;

2# Door onaccepteerbare betalingsfouten, wilt u de betalingsmethode altijd goed controleren alstublieft.

3# Door producten die niet op voorraad zijn, in dit geval wordt u terugbetaald door middel van een couponcode die u meteen of in de toekomst kunt gebruiken voor een andere bestelling.

Wat doe ik met mijn onvolmaakte producten?

Als u een beschadigd artikel in uw bestelling heeft ontvangen, heeft u 15 dagen de tijd om het naar ons te retourneren. 

U kunt een retourverzoek online doen vanaf de pagina Mijn bestelling. 

Stuur ons een foto van de pakbon in de verpakking en een duidelijke foto van het artikel met de defecten. 

Als u nog andere vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via info@gomama.nl.

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen ?

Bevestigingsmails worden automatisch verzonden.

Als u niets heeft ontvangen wilt u dan alstublieft uw spambox controleren.

Om te voorkomen dat onze e-mails naar uw spambox gaat wilt u ons e-mails als veilig markeren alstublieft.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is geaccepteerd, zult u per e-mail een bevestiging ontvangen. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, zult u een Track & Trace code ontvangen, zodat u de bestelling kunt volgen via de website van PostNL.

Waar is uw magazijn?

Ons magazijn en fysieke winkel is gevestigd aan de Gildeweg 19 c in Vlissingen. Van hieruit leveren wij alle producten die wij in onze shop verkopen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

U kunt uw bestelling uiteraard ook ophalen, die kunt u aangeven tijdens het plaatsen van uw bestelling. Deze kunt u na het ontvangen van de bevestigingsmail ophalen in onze winkel aan de Gildeweg 19 c in Vlissingen.

Hoe kan ik contact opnemen?

Als u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, kunt u ons natuurlijk een e-mail sturen via info@gomama.nl.

Zorg dat u zoveel mogelijke informatie doorgeeft in de e-mail zodat we zo snel mogelijk een oplossing voor u kunnen vinden.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen winkelen?

Nee, U kunt zonder een account betalen tijdens het uitchecken.

Hebben jullie een fysieke catalogus?

We hebben geen fysieke catalogus omdat we constant onze site aan het bijwerken zijn.

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?

Onderaan onze pagina zult u een box zien waarin u uw e-mail in kunt invoeren zodat u onze nieuwsblad kunt ontvangen.

Kan ik een offerte krijgen voor een bedrukte kleding?

Dat kan uiteraard, via contact pagina kunt u uw vraag / offerte aanvragen. U ontvangt vaak nog dezelfde dag een offerte.

Wees zo specifiek mogelijk en mail ons zo mogelijk de bedrukking door (info@gomama.nl) zodat wij u een duidelijke offerte kunnen sturen.

Het product dat ik zoek is niet op voorraad. Wanneer zijn ze weer beschikbaar?

Ons voorraad is dagelijks en live bijgewerkt, Dus wanneer ze weer op voorraad zijn kunt u ze op de website vinden. U kunt ook informeren over een specifieke product door erop te klikken wanneer ze niet op voorraad zijn en u zult geïnformeerd worden zodra ze weer op voorraad zijn.

Hoe krijg ik mijn geld terug? / Bestelling retourneren.

Standaard retournering

Als u een artikel ontvangt dat niet aan uw verwachtingen voldoet heeft u maximaal 15 dagen na ontvangst de tijd om een retourverzoek te doen via de pagina ”Mijn Bestelling”: https://gomama.nl/mijn-account. Als er iets anders mis is met uw pakket volgens u heeft u ook maximaal 15 dagen de tijd na ontvangst van het pakket om dit te melden. U kunt dit melden via een retouraanvraag of een e-mail aan onze klantenservice.

U kunt 1 retouraanvraag per bestelling doen, dus laat ons alstublieft weten wat u in 1 keer wilt retourneren.

Binnen ongeveer 12-48 uur na het plaatsen van dit retourverzoek ontvangt u retourinstructies inclusief documenten via email, controleer hiervoor ook uw spam inbox. Uw pakket dient afgegeven te worden bij de vervoerder die op het label staat (bijvoorbeeld: PostNL). Andere vervoerders kunnen u alsnog kosten in rekening brengen omdat zij het label niet accepteren. Deze kosten zullen wij niet vergoeden.

Het retourlabel dient binnen 10 dagen na ontvangst gebruikt te worden. In dit geval betekent ‘gebruikt’ dat het pakket met het label erop, moet worden afgegeven bij de koerier die op het label staat (bijvoorbeeld PostNL). Op het moment van overhandiging zal de Track & Trace van het retourpakket (waartoe de klant ook toegang heeft) aangeven dat het is afgegeven. 

Door de klant betaalde verzendkosten om de artikelen te ontvangen worden alleen terugbetaald als de levering gebrekkig was, wat bijvoorbeeld betekent: gebrekkige artikelen / meer dan 4 werkdagen te laat.

Kosten voor het retourneren van artikelen zijn voor rekening van de klant. Geschatte retour verzendkosten voor 1 item is tussen de 5-10 EUR. Hoe meer artikelen hoe duurder het kan worden.

De klant kan een andere manier van transport gebruiken maar als de klant beslist om dit te doen kunnen wij geen terugbetaling garanderen omdat we het pakket niet kunnen volgen en de bestemming niet kunnen weten.

Indien u producten zelf retourneert zonder ons in te lichten en/of ons retourlabel te gebruiken kunnen wij het pakket niet volgen. Indien we het pakket dan niet kunnen lokaliseren kunnen we restitutie niet garanderen. Gewassen of gepersonaliseerde items nemen wij niet terug, hiervoor kunnen wij geen restitutie aanbieden. 

Hoewel wij (en onze vervoerders) altijd de intentie hebben om pakketten zo snel mogelijk en op tijd af te leveren, kunnen deze later aankomen dan verwacht. Wanneer een pakket 1-3 werkdagen later aankomt dan aangegeven zijn wij niet verantwoordelijk voor deze vertraging, daarom volgt er geen restitutie voor dergelijke vertragingen.

Garantie

Als u uw bestelling heeft ontvangen en een product is beschadigd, defect of op andere wijze incorrect neem alstublieft zo spoedig mogelijk contact met ons op. Nadat u uw bestelling heeft ontvangen heeft u 24 uur de tijd om een claim te maken en de nodige informatie aan te leveren. Stuur alstublieft een email naar ons klantenservice team via info@gomama.nl met het onderwerp “BESCHADIGD” en lever de onderstaande informatie aan.

Welke informatie moet ik aanleveren?

Wanneer u een garantieclaim indient is het belangrijk dat u ons voorziet van de nodige informatie om u te ondersteunen bij het retourneren. Voeg alstublieft de volgende bijlagen toe aan uw email wanneer u contact opneemt met ons via info@gomama.nl

  • Foto van de product lijst (pakbon)
  • Foto van de buitenkant van de verpakking
  • Foto van de open verpakking waarop beschermingsmateriaal te zien is
  • Foto van het transportetiket van de koerier
  • Foto´s van de beschadiging
  • Referentienummer(s) van de producten welke u wilt retourneren en de reden voor retournering.

Procedure

Wanneer uw retourverzoek door onze teams is bevestigd, sturen we u per e-mail instructies met een retouretiket en een retourbon. U dient deze twee documenten af te drukken, het etiket op het pakket te plakken en de retourbon in de verpakking te plaatsen. 

Het pakket dient geretourneerd te worden via de aangegeven vervoerder, deze instructies zijn te vinden in de email die u hierover ontvangt.

Retourkosten

Controleer de aanwezigheid van deze retourbon. Als onze teams deze retourbon niet in het magazijn kunnen vinden, kunnen extra kosten aan u in rekening worden gebracht.

Door de klant betaalde verzendkosten om de artikelen te ontvangen worden alleen terugbetaald als de levering gebrekkig was, wat bijvoorbeeld betekent: gebrekkige artikelen / meer dan 4 werkdagen te laat.

Kosten voor het retourneren van artikelen zijn voor rekening van de klant. De klant kan ons label gebruiken om er zeker van te zijn dat het naar ons wordt teruggestuurd. Geschatte retour verzendkosten voor 1 item is tussen de 5-10 EUR. Hoe meer artikelen hoe duurder het kan worden.

De klant kan een andere manier van transport gebruiken maar als de klant beslist om dit te doen kunnen wij geen terugbetaling garanderen omdat we het pakket niet kunnen volgen en de bestemming niet kunnen weten.

Een coupon kan worden ingewisseld voor een terugbetaling. Een terugbetaling kan echter niet worden ingeruild voor een coupon.

Wanneer een pakket niet geleverd kan worden omdat u een verkeerd of onvolledig adres heeft opgegeven kunnen verzendkosten ingehouden worden.

Restocking Fees (stockeringskosten)

Voor transacties tussen bedrijven (B2B) geldt dat voor alle voorraadartikelen die niet defect zijn en door de koper worden geretourneerd, een restocking fee geldt van 25% van de prijs plus eventuele vrachtkosten die de verkoper voor de retourzending moet maken.

Personalisering

Het is mogelijk om gepersonaliseerde producten direct vanaf de website te maken en te bestellen en we hopen dat deze functionaliteit u bevalt! 

Uiteraard kost het bedrukken van de artikelen enige tijd. Houdt u rekening met een vertraging van 4-7 werkdagen wanneer u een personalisatie bestelling bij ons plaatst.

Tenslotte dient u er rekening mee te houden dat deze artikelen niet geretourneerd kunnen worden tenzij er een duidelijke productiefout is. Wanneer de items dus niet uitgevallen zijn zoals gehoopt kan het zijn dat er geen restitutie volgt. 

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons een bericht!