Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Terugbetalingen.

Terugbetalingen geschiet binnen 3 dagen heeft u na drie dagen geen geld terug ontvangen, neem dan contact met ons op en stuur dan de pakbon mee waar de terug betaling opstaat. U krijg altijd een pakbon als er iets ineens niet op voorraad is heeft u geen pakbon dan is hij geheel verzonden en door 2 mensen gecontroleerd.

Retourzendingen

Bestellingen kunnen NIET geretourneerd worden mits dit is overlegd met de klantenservice. Alle orders zijn definitief. Op onze transacties geldt dan ook geen zogenoemd herroepingsrecht. Volgens de wet is er geen retourrecht van goederen op B2B transacties.

Aangeboden retourzendingen zonder akkoord en ongefrankeerde zendingen worden geweigerd en op uw kosten geretourneerd aan u. Bij retourzendingen die het gevolg zijn van door ons erkende kwaliteitsklachten dient het retournummer op de buitenzijde van de doos vermeld te zijn. Zendingen zonder dit nummer kunnen geweigerd worden en gaan retour op uw kosten. Ook dient de afzender vermeld te zijn op de doos aan de buitenzijde.

Goederen die  op maat gedrukt zijn Kunnen NIET geretourneerd worden, ook pasmodellen niet. Aangeboden goederen worden geweigerd en geretourneerd op uw kosten. Al deze leveringen zijn definitief

Retourzending i.v.m. leveranciers fout

Is de reden van uw retourzending een leveranciers fout, dan vergoeden wij de verzendkosten van retourneren van de goederen. Meld u de retourzending alstublieft per email: info@gomama.nl. Als u de goederen terug wilt sturen, dan alstublieft niet zonder frankering, omdat ongefrankeerde zendingen door onze goederenontvangst teruggestuurd worden. Portokosten (normale verzending per post of pakketdienst) betalen we terug. Na verwerking van uw retour krijgt u een creditnota zonder de berekende waarde van de goederen bijgaand met de eventueel berekende portokosten.
Tevens sturen wij de juiste producten pas op wanneer we de retour hebben ontvangen en gecontroleerd.

Zijn er geen leveranciersfouten en binnen de termijn van 5 werkdagen, stuur u ons dan alstublieft de goederen met het retourformulier(en) toe. In dit geval krijgt u na verwerking van de retour een creditnota over de waarde van de goederen minus 25% handelingsfee, vanaf een levering van tenminste €5,00 per oorspronkelijke levering. Verzendkosten worden in dit geval niet vergoed. Wanneer we in afgesproken uitzonderlijke gevallen afwijken van de regeling om ook uitgepakte hemden en bloezen terug te nemen, bedragen de handelingsfee per artikel 50%

Op maat gemaakt

Goederen die op maat gedrukt zijn kunnen NIET geretourneerd worden, ook pasmodellen niet. Aangeboden goederen worden geweigerd en geretourneerd op uw kosten. Al deze leveringen zijn definitief.