Retourneren

Alleen onbedrukte producten of producten bedrukt met een standaard bedrukking (Go Mama Ontwerp) kunnen bij ons worden geruild. Kosten voor het retour zenden worden niet vergoed.

  • Retourneer het product naar Go Mama
  • Vermeld het bestelnummer en welk product, kleur, maat u wilt ontvangen
  • Bij brievenbuspost kunt u het pakketje afgeven bij een postkantoor.
  • Na ontvangst van de retourzending nemen wij contact met u op. De kosten voor de nieuwe verzending liggen bij ons.

Bij vragen kunt u contact met ons opnemen via: +31 118 578 680, tussen 09.00 en 16.30 uur of mailen naar info@gomama.nl. Wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen.

Niet goed-geld terug

Bent u niet tevreden met uw bestelling? Dat is jammer! Bij ons kunnen alle onbedrukte producten aan ons worden geretourneerd. U kunt binnen 14 dagen contact opnemen met de klantenservice en uw artikel retourneren. Voeg bij de retourzending een print van de orderbevestiging mee. Vermeld hierop uw bankrekeningnummer voor terugstorting van de kosten van de bestelling. Vermeld de reden (optioneel) van uw retour. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze producten en service. Wij zullen zo spoedig mogelijk maar binnen 14 dagen na uw melding het geld terugstorten (exclusief verzendkosten van de terugzending), mits wij het artikel retour hebben ontvangen of indien u kunt aantonen dat dit is teruggestuurd. De kosten voor het terugzenden zijn voor uw rekening. Lees hier meer over het herroepingsrecht.

Ruilen is niet mogelijk indien:

  • het product is voorzien van een eigen bedrukking
  • het product een sticker betreft
  • het product gebruikt en/of gewassen is
  • de gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd
  • u zelf heeft geprobeerd een gebrek te herstellen

Niet tevreden?

Wij streven naar 100% tevredenheid. Om hier zo goed mogelijk aan te voldoen, vragen wij u contact met ons op te nemen wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling. Wij ontvangen graag het ordernummer en een omschrijving van de klacht. Betreft het een zichtbare klacht, dan vragen wij een foto van het desbetreffende product. U kunt contact met ons opnemen via info@gomama.nl of bel naar +31 118 578 680

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Garantie?
Wij doen er alles aan om kwalitatieve producten te leveren. Wij zijn ook continu op zoek naar de beste leveranciers. Mocht er binnen 6 maanden na aankoop toch een defect optreden, laat het ons dan direct even weten via onze klantenservice: +31 118 578 680, op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur of mail naar info@gomama.nl

Heeft u een vraag betreft uw bestelling, stuur ons een bericht!